دانستنی ها

لامپ ادیسون G125

هر آنچه باید از لامپ ادیسون G125 بدانید

از نکته های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی نور است که توان دیدن عناصر را به فرد میدهد و به کمک نور میتوان رنگ هارا شناسایی کرد و فضایی دلنشین را در خانه ایجاد کرد.

لامپ ادیسون G125  بزرگ : در طراحی دکوراسیون داخلی نور پردازی از اصول مهمی است که باید به آن توجه کرد زیرا نور طبیعی باعث تغییر فضای داخلی محیط میشود و ما با هدایت نور به داخل فضا می‌توانیم عرصه هایی از نور و تاریکی را در خانه ایجاد کنیم و تغییراتی را در قسمت های مختلف بنا ایجاد کنیم نورپردازی مناسب می تواند فضایی بسیار چشم نواز و رویایی خلق کند و طراحی نامناسب آن نیز امکان دارد فضایی هراس انگیز و خسته کننده را به وجود بیاورد. در طراحی داخلی برای نورپردازی در قسمت پذیرایی از وسایل لوکس مانند لوستراستفاده میکنند زیرا منجر به زیباسازی و چشم نوازی خانه میشود و برای تامین نورکافی در گوشه های فضا میتوانیم از نورهای هالوژن و آباژورو لوستر های دیواری نیز بهره ببریم تا خانه را شیک تر نمایش دهیم.

نورپردازی از عواملی است که می‌تواند لحظات را خاطره انگیز کند و لامپ هایLED را به خاطر کم مصرف بودن و حرارت کمتر میتوان جایگزین لامپ های با انرژی بیشتر کرد و در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

یکی از نکته های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی نور است که توان دیدن عناصر را به فرد میدهد و به کمک نور میتوان رنگ‌ها را شناسایی کرد و فضایی دلنشین را در خانه ایجاد کرد. نور در طول روز بسیار متنوع است و در هر ساعتی مشخصه خاص خود را دارد و همین ویژگی باعث شده تا با تغییر نور فضاهای مختلفی را ببینیم.

برای خرید این محصول

شما می‌توانید با کمی خلاقیت به وسیله نور، فضایی را وسیع تر و یا کوچک تر نمایش دهید فقط کافی است نورپردازی ها را برروی دیوارها و کنج های محیط انجام دهید. به این ترتیب اطراف محیط روشن تر از مرکز شده و بزرگتر جلوه می‌کنند و میتوان فضاهای خارجی را از فضای داخلی جداسازی کرد و بدون نور نمی‌توان طراحی خلاقانه ای را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید