دانستنی ها

چراغ آویزها و مزایای آنها

ویژگی ها و کاربرد های چراغ آویز

چراغ آویزه های دکوراتیو در واقع ابزار های پر کاربردی هستند که محیط زندگی شما را دگر گون می کنند. چرا که هر اتاقی نیاز به لامپ های روشنایی دارد. اما آویزان کردن یک لامپ خالی در هر اتاقی زیبایی آن اتاق را به شدت کم می کند. به همین دلیل برای تامین روشنایی اتاق ها از چراغ آویز ها استفاده می کنیم.

چراغ آویز ها در واقع لوسترهای ساده ای هستند که به راحتی می توانید علاوه بر تامین روشنایی دکوراسیون اتاق شما را هم متحول کنند. جلوه تزئیناتی چراغ آویز های تابش در طرح ها و رنگ ها مختلف به سادگی چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

چزاغ آویز کد 320-7035 تابش رنگ مسی

برای دیدن نمونه چراغ آویزهای دکوراتیو تابش روی لینک کلیک کنید. و تنها با چند کلیک ساده دکرواسیون اتاق خود را دگرگون کنید. تنوعی بی نظیر از طرح و رنگ چراغ دکوراتیو

چراغ آویز ها می توانند در انواع مختلف تک شعله و سه شعله متناسب با نوع دکوراسیون اتاق شما نصب شوند. چراغ آویز های سه شعله می توانند هر سه لایه روشنایی (عمومی، وظیفه ای و تاکیدی ) را تامین کنند. چرا که میتوانید و استفاده از لامپ های نوری مختلف با رنگ نورهای متفاوت به سادگی تمام طیف تابش نوری را برای اتاق خود ایجاد کنید.

چراغ آویز رنگ سبز تابش

ویژگی ها و مزایای چراغ آویزها

داشتن تنوع در طراحی : از ویژگی های بارز در چراغ آویزها داشتن تنوع در رنگ بندی ها است. که این ویژگی سبب شده تا به سادگی بتوان آنها را با انواع دکورسیون اتاق ها هماهنگ کرد.

نصب آسان و قابلیت جابجایی: از ویژگی های دیگر چراغ آویز ها می توان به قابلیت نصب آسان آنها اشاره کرد. این محصولات به دلیل داشتن وزن بسیار کم آنها به سادگی میتوان آنها را روی انواع سقف معمولی و یا سقف کاذب نصب کرد. این چراغ ها با دو عدد پیچ و رولپلاک به سادگی قابلیت نصب دارند و هر زمان هم که بخواهید به سادگی می توانید آنها را باز کرده و در جایگاه دیگری نصب کنید.

هماهنگی رنگ با محیط زندگی شما و ارتفاع سیم قابل تنظیم چراغ آویز ها در ایجاد هارمونی و زیبایی محیط شما کمکی شایان توجه خواهد بود.

چراغ آویزهای مختلف در رنگ بندی های متفاوت را در سایت تابش24 مشاهده کنید. برای دیدن نمونه های مختلف چراغ آویز ها روی لینک “ چراغ آویز دکوراتیو” کلیک کنید.