مقاله

برای خرید چراغ های دکوراتیو به کجا مراجعه کنیم؟

مسیر پیاده رو خیابان لاله زار

از بعد از انقلاب اسلامی خیابان لاله زار به مرور به یکی از مراکز اصلی پخش نور و روشنایی و انواع لوازم برقی در کل کشور تبدیل شده . که امروزه مخاطبین زیادی را از سراسر کشور که این مرکز می کشاند.

از دیر باز تاجران و فروشندگان برای فروش بهتر کالاهای خود تلاش می کردند که با تبلیغ های مختلف مشتری را برای خرید ترغیب نمایند. به تجربه در بلند مدت به این نتیجه رسیدند که تجمیع شدن در یکجا می تواند به خریدار این امکان را بدهد که با تمام دل های مختلف محصولات یکجا روبه رو شود و بتواند بهترین انتخاب موجود را داشته باشد.

همانطوری که می دانید امروزه مراکز فروش عمده برای انواع محصولات در تهران وجود دارد ولی برای خرید کالاهای دکوراتیو روشنایی به کجا باید مراجعه کرد؟ سوالی که خریداران این نوع کالاها همیشه با آن روبه رو هستند.

از بعد از انقلاب اسلامی خیابان لاله زار به مرور به یکی از مراکز اصلی پخش نور و روشنایی و انواع لوازم برقی در کل کشور تبدیل شده . که امروزه مخاطبین زیادی را از سراسر کشور که این مرکز می کشاند.

نقشه خیابان لاله زار نو از سمت دروازه دولت

وجود فروشگاه ها تخصصی انواع چراغ های دکوراتیو و لوستر ها، چراغ های نما، چراغ آویز های دکوراتیو و… سبب رقابت تنکاتنگی بین فروشندگان در این بازار شده است. و این ویژگی برای خریداران هم این مزیت را به وجود آورده که با تنوع بسیار زیادی از کالاهای مختلف روبه رو شود و علاوه بر این با بهترین قیمت های موجود در بازار برای هر محصول روبه رو خواهید شد. چرا که فروشندگان چراغ های روشنایی در خیابان لاله زار از جمله بزرگترین توزیع کنند گان عمده و سرچشمه فروش به کل ایران هستند.

انواع پروژکتور و چراغ نما

علاوه بر این ها وجود رقابت بین فروشندگان مختلف باعث شده تا قیمت ها به نفع خریداران پایین تر باشد.

وقتی که برای خرید انواع چراغ های دکوراتیو به بازار لاله زار مراجعه می کنید اولین چیزی که به چشم می آید تنوع بسیار زیاد انواع چراغ های دکوراتیو با طراحی های متنوع است. همچنین قیمت های متنوع برای این کالاها وجود دارد. اما واقعا دلیل اصلی این حجم از تنوع قیمتی چیست؟

تفاوت اجناس و کاهای های مختلف در این بازار شاید تنها به چشم حرفه ای ها بیاید. چرا که نمونه های مشابه از نظر ظاهری ولی با کیفیت های مختلف تولید در این بازار زیاد است. کالاهایی مانند چراغ های هالوژنی را اگر برای نمونه در نظر بگیریم میبینیم که همه از نظر ظاهری شاید یکسان باشند ولی از نظر کیفیت و دوام نور دهی در بلند مدت خودشان را نشان می دهند. به همین خاطر می توان به این مورد اطمینان پیدا کرد که جنس خوب در این بازار پر رقابت قطعا گران است. و جنس با کیفیت پایین و یا متوسط قطعا ارزان تر است.

خیابان لاله زار نو روبه روی هتل لاله قدیم
خیابان لاله زار نو به سمت شمال روبه روی هتل لاله قدیم

اما مشکل بزرگ بازار کالاهای برق و روشنایی در خیابان لاله زار این است که به دلیل طولانی بودن این خیابان و وجود تعداد بسیار زیاد تنوع محصولات وقت زیادی از شما میگیرد تا کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به همین دلیل برای رفاه حال خریداران محترم فروشگاه کالای برق و روشنایی تابش اقدام به راه اندازی فروشگاهی اینترنتی کرده که به صورت 24 ساعته می توانید از سایت تابش24 اقدام به خرید انواع کالاهای برق و روشنایی کنید. در فروشگاه اینترنتی تابش24 با بیش از 3000 تنوع محصول به سادگی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای دسترسی به خیابان لاله زار راههای مختلفی وجود دارد که یکی از این راهها از سمت خیابان انقلاب است که در مسیر مترو دروازه دولت به ابتدای خیابان لاله زار می توان دسترسی داشت. همچنین با BRT هم میتوان در ایستگاه دروازه دولت پیاده شد.

فروشگاه کالای برق و روشنایی تابش 24 در آدرس خیابان لاله زار نو بعد از چهار راه تقوی پلاک 644 با بیش از 3000 تنوع محصول آماده خدمت گذاری به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید