دانستنی ها

معرفی شرکت های برتر در زمینه صنعت روشنایی

–    Innovative lighting
 
Innovative Lighting Office
 
این شرکت همانند نام آن همواره عملکردی خلاقانه و نوآورانه داشته است و توانسته ارتباطات بین فناوری LED
 را با سایر فناوری های روز مستحکم تر گرداند و باعث بهبود کیفیت استاندارد محصولات روشنایی قابل استفاده در محیط های داخل و خارج ساختمان گردد. همچنین این شرکت مبدع روش های منحصر به فردی برای طراحی روشنایی در استانداردهای روشنایی آمریکا بوده است.
cree
شرکت کری در سال2015 جایگاه برترین شرکت از نظر نوآوری و خلاقیت را به خود اختصاص داد. کری یکی از طراحان و ابداع کنندگان چراغ هایLED با قیمتی مناسب، برای استفاده عموم مصرف کنندگان می باشد. این شرکت پژوهش های خود را در زمینه روشنایی LED در عرصه تولیدات صنعتی، پیاده سازی می کند تا مصرف کنندگان خانگی بتوانند از محصولات استاندارد و به روز استفاده نمایند.
–    Baja Design
baja design
 
فعالان عرصه روشنایی این شرکت را به عنوان ” دانشمند عرصه روشنایی” می شناسند. این شرکت در زمینه طراحی روشنایی وسایل نقلیه و off-road فعالیت می کند و چراغ های روشناییLED و HID برای انواع وسایل نقلیه، تهیه و طراحی می کند. از موفقیت های بزرگی که برای این شرکت رقم خورد می توان به طراحی Dual sport kit که در موتورسیکلت های دو زمانه استفاده می شود، اشاره کرد. با پیاده سازی این نوع از سیستم روشنایی، می توان این نوع از موتورسیکلت ها را در محیط های شهری استفاده کرد. در حال حاضر، شرکت های بزرگ تولید کننده موتور سیکلت، برای طراحی روشنایی محصولاتشان با Baja Design همکاری می کنند.
–    Grote
grote
 
شرکت گروت، نامی آشنا در زمینه تولید تجهیزات عمومی به LED می باشد. این شرکت، اولین توسعه دهنده روشنایی LED می باشد که در سال1990 شروع به کار کرد و توانست فناوریLED را به صورت کاملا کاربردی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.
ادامه در بخش بعدی…
 
ترجمه و ویرایش: زهرا کوکبی عابد

دیدگاهتان را بنویسید